14 NOVEMBER 2012

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum.. Hello :)

Sekejap saja rasanya, dah hampir separuh jalan dah kita di bulan November ni. Esok dah awal Muharam.
Tak lama lagi, aku pun bakal mulakan semester baru. Awal bulan Disember nanti. Haihhh... :'(
Sekejapnya cuti! Tak puas lagi beronok-ronok cuti cuti sakan :D
Dan yang penting, aku tak chubby chubby pun lagi. Sampai bila nak harap badan kecil and skinny macam ni pun tak tahu lah... Hehe..

Jumaat nanti, I will go to somewhere which is very far away from here. And I really hope to heal the wounds in my heart a little bit, since I will be able to make room for my mind for a while. Sedih... :')
Sabar, Fairuz Aqilah. Be strong!
Love yourself and live your life. Be strong! Even it is hard for you.


Cheerio! ♥

2 comments:

  1. betul tu... jangan asyik mengenangkan benda yangd dah lepas, nanti akan buat kita lupa pasal diri kita sendiri..
    fikirkan hendak menggembirakan diri kita, jangan sentiasa bersedih.
    be strong dear... ^^

    ReplyDelete

No harsh words please. Jazakumullah khairan katsiran! ♥