16 NOVEMBER 2012

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum.. Hello :)

Fairuz Aqilah Binti Badrul Hisham.
Anggaplah semua ni berlaku sebab nak bagi ruang dan waktu untuk masing-masing muhasabah diri.
Jodoh tu rahsia Allah. Rahsia Allah tu selalunya indah, dan tidak pula sesekali memudaratkan hamba-hambaNya.
Semoga segala yang terjadi ni terkandung suatu hikmahNya yang amat mulia. Redha lah walau apa pun. Sabar, tabah, kuatkan diri. Fairuz Aqilah mampu! Kerana Allah menguji hambaNya dengan ujian yang mereka mampu pikul dan harungi semua.

Ya Allah, permudahkanlah segalanya bagi Fairuz Aqilah.. Amin... :')


Cheerio! ♥

4 comments:

  1. kenapa ni ? syg selalu sangat touching . happy la sikit .

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy.. tapi nak buat macam mana kalau hati ni dah nak sedih kan? :')
      insyaAllah, i can handle everything. thanks for your concern babe. ♥ you!

      Delete
  2. Allah menunjukkan sayangnya dengan menguji kita. dan ujian itu adalah bekal untuk kita pada masa hadapan... ^^
    be strong dear..

    ReplyDelete

No harsh words please. Jazakumullah khairan katsiran! ♥