25 NOVEMBER 2012


Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum.. Hello :)

Yesterday's kenduri punya gambar.
I just love my jubah fesyen! It's sooooo nicee. Lovely ♥
Oh! And I tried double layered my syria to suit my outfit. Tak ada lah merah aje from top to toe kan. Okey juga, it looks pretty sweet. And maybe I can do the same style next time. Hehe..

A form two cousin of mine! ♥
Shasha ♥

♦ Syazmin and Cu Atun ♦

Harini pun ada kenduri, tapi malas snap. Hehe :D
Seronok sangat harini, sebab dah lama tak balik kampung sebelah mama. Arwah atok dah lama meninggal, opah pun duduk dengan kami. So, macam tak best dah kalau balik kampung tu pun. So sad... :'(

Apa yang best sangat harini? Cuz' I enjoy eating fruits. I mean fresh fruits like rambutans and mangoesteen. Petik rambutan, terus makan. Kait buah manggis, peel it and taste the sweetness and sourness of it. And it feels like heaven gila wa cakap lu! HAHA ♥
Alhamdulillah, pokok pokok buah semua menjadi lah kali ni. Banyak juga lah dapat buah manggis. My all time favourite! Rambutan pun bawak balik sampai penuh boot kereta. Best! Tak sia-sia kena redah semak sikit, kena gigit nyamuk yang Subhanallah banyak sungguh, dan tak ketinggalan kerengga nak jugekk ambil kesempatan.
Durian! Sedapnya... Cuma durian tak dapat merasa. Tak luruh lagi. Berbuah lebat jugak lah atas pokok. Terliur je tengok. Kalau ada rezeki, dapatlah makan nanti :)

Mata dah mengantuk ni.
Selamat malam, Malaysia!
Assalamualaikum :)

Cheerio! ♥

2 comments:

  1. comel je pergi kenduri... hehe...
    oh sedapnya rambutan, mangis.... durian... hehe...
    nasib baik sis dapat makan sebelum balik hari tu... tak adalah terliur sangat... ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. comel ke? hehe.. terima kasih! kembang semangkuk dah ni.. HAHA :D
      untunglahh dapat makan buah buah semua awal awal lagi. tak ajak! :p

      Delete

No harsh words please. Jazakumullah khairan katsiran! ♥