I'M TOO BUSY WITH MY PERSONAL LIFE AND I'M SORRY ABOUT THAT

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum. Hello! ♥

Curi masa sikit sekejap sementara nak refresh otak, energized balik kasi lancar. Tengah buat assignment. Bersemangat lain macam pulak harini entah kenapa. I haven't sleep yet. I'm forcing my brain 200% and I feel bad for myself. Feel sorry for myself for not letting me sleep peacefully. It's nearly 2 in the morning but I can't let myself giving up. Even I knew that I'm restless. I don't care.

Plus, another story is now I'm trying hard to maintain my emotional at a positive side. Kutip aura positif sebanyak mungkin supaya ia berada di mana-mana, di sekeliling Fairuz Aqilah. Again, I'm restless. I'm restless from deep inside. Kesan daripada suka memendam rasa sampai hati gundah gulana rosak binasa. Kasihan aku. Tumpang simpati pada diri sendiri. Harus pujuk diri bersabar lebih lagi. Ya, sabar lebih lagi.

Fairuz Aqilah minta maaf kerana terlalu sibuk dengan hidup pergi kerja - balik kerja, assignment - log book, konflik itu ini dan bermacam hal lagi. Maaf ya? Akui telah mengabaikan blog dan kawan-kawan blogger semua. Ada? Maafkan saya...


Salam sayang,

2 comments:

  1. hei makan apa tu. nak gak. hihihi
    <3
    rest well ya kak fairuz aqilah. <3
    dont get too stress. :)))))

    ReplyDelete
  2. sedap plak tgk tuuu . yummy . HAHA .

    sama la kita . duk sibuk jugak laa ni . mcm x dak life dah . cewahhh . haha .

    ReplyDelete

No harsh words please. Jazakumullah khairan katsiran! ♥