BERLARI BERKEJARAN!

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum. Hello :)

Allah!
Naaakkkk sangat sangat sangat focus on blogging. I mean, like...
Tukar design blog yang sumpah dah jemu tengok ni, blogwalking, start business pre-loved sikit-sikit slowly dulu.

Abuden!
Kekangan masa bekerja aku sedikit sebanyak mempengaruhi mood dan tahap kerajinan. Faham?
Masa dua puluh empat jam satu hari, dengan kudrat dua tangan dua kaki dan extra dua mata lagi power, tapi masih aku tak mampu nak berlari berkejaran buat semua yang aku hajatkan.

Kalau.
Kalaulah aku mampu...
Aku nak! Bukannya aku tak fikir.
Hari demi hari aku mohon Allah permudahkan segala urusanku.

InsyaAllah, Allah dengar tu.
Allah lebih tahu bila masa terbaik untuk terlaksana segala rencana. Satu per satu nanti Allah bagi.
Percaturan Allah tak pernah salah! Aku percaya. Sentiasa percaya.


Jumpa lagi!

2 comments:

  1. Takpe Fairuz, slow slow okai? Kang nak rush semua tak menjadi. Betul percaturan Allah tu mesti cantik punya lah jangan risau :)

    ReplyDelete
  2. @Nadratul Syazwana tu lah kan! Thank you :)

    ReplyDelete

No harsh words please. Jazakumullah khairan katsiran! ♥