BILA SABAR AKU JADI TERLALU MURAH...

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum. Hello :)


Meluah rasa.

Aku bukan seorang yang penyabar.
Ya, itu aku akui. Aku bukan orang yang sabar.
Tapi lately, aku kagum dengan diri sendiri sebab sabar betul aku ni!
Alhamdulillah, Allah nak latih aku untuk sabar lah tu. Sabaarrr banyak-banyak. :')

Fairuz Aqilah kan kuat?
InsyaAllah! Keep on strengthen me, oh Allah...


Toodles!

7 comments:

  1. fairuz aqilah kuat kan? :)
    <333333
    inshaallah.
    Sabar ye kakkk :D <333
    misschu. Jgn marah2 jgn sedih2 ye <3

    ReplyDelete
  2. nak like, tapi takde butang like :)

    ReplyDelete
  3. @Akeyla Azmi insyaAllah, thank you for supporting me, dearie... missh you moree! :')

    ReplyDelete
  4. @Fairuz Jaafar hehehe.. apa lah awak nih! nanti kite buat like button ye.. :D

    ReplyDelete
  5. Betul betul. Kadang Allah saja nak uji, kadang kita pun boleh nampak beza kita yg dulu dan sekarang kan? :) Tahniah Fairuz dah penyabar sekarang hehe

    ReplyDelete
  6. Betul betul. Kadang Allah saja nak uji, kadang kita pun boleh nampak beza kita yg dulu dan sekarang kan? :) Tahniah Fairuz dah penyabar sekarang hehe

    ReplyDelete
  7. @Nadratul Syazwana tu lah! syabas, beteh! :'D

    ReplyDelete

No harsh words please. Jazakumullah khairan katsiran! ♥