INSPIRATION

Bismillahirrahmanirrahim...
Assalamualaikum.. Hello :)

Selamat malam!
Salam Maal Hijrah ♥

Pertemuan tak sengaja dan tanpa diduga.
Satu video yang amat amat amat menarik dari youtube channel TheMissdena. Aku rasa bahagia yang lain sangat bila tengok video ni tadi. Tersenyum sendiri. Tak sedar air mata mengalir. Terharu and bahagia sangat. Seolah-olah video ni dah jadi ubat bagi kesedihan aku dalam beberapa hari kebelakangan. Hati terubat sikit la. Sikit. :')


Pengalaman yang dikongsikan sangat berharga dan amat bermakna. Terima kasih! :)
I hope y'all will enjoy watching this video too, as much as I do.. ♥

Cheerio! :)

2 comments:

  1. diorang memang sangat sweet... jodoh yang dah ditetapkan, insyaAllah bahagia sehingga ke akhirnya... hehe...
    suke tengok Dena tu.. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn.... suka sangat! mcm bagi inspirasi sgt kat qilah :')

      Delete

No harsh words please. Jazakumullah khairan katsiran! ♥